co
nowego?
Insulin On Board Cup 2023 już w czerwcuW dniach 9-11 czerwca w Pruszkowie odbędzie się kolejna edycja turnieju piłkarskiego dla diabetyków Insulin On Board Cup.Warsztaty Dietetyczne woda ONLINE"Idzie lato, a wraz ze wzrostem temperatury powinno wzrosnąć nasze pragnienie ale czy tak rzeczywiście jest?KOLONIE - LAST MINUTE! Ostatnie wolne miejscaUWAGA! OFERTY LAST MINUTE! ostatnie wolne miejsca na turnusach 2023Szkolenia Freestyle Libre 2Jesteś diabetykiem i chcesz zacząć korzystać z systemu FreeStyle Libre 2, który bez nakłuwania palców, mierzy i zapisuje Twój poziom cukru zarówno w dzień, jak i w nocy? Zapraszamy na webinar dla nowych użytkowników tego systemu.DIABTEAM 2023Obozy sportowe dofinansowane ze środków PFRONZAPISY NA czerwcowy OBÓZ WINDSURFINGOWY i sportów wodnychZ przyjemnością informujemy, iż otrzymaliśmy dofinansowanie PFRON do organizacji OBOZÓW SPORTOWYCH dla dzieci i młodzieży z Ct1 (Projekt pt. "DIABTEAM 2023"). Pierwszy wyjazdy już w CZERWCU!CZY UCZEŃ PODCZAS EGZAMINU ÓSMOKLASISTY MOŻE POSIADAĆ PRZY SOBIE TELEFON Z SYSTEMEM CGM?Czy uczeń podczas egzaminu ósmoklasisty może posiadać przy sobie telefon z systemem CGM? W związku z wieloma pytaniami i wątpliwościami, postanowiliśmy wystosować w tej sprawie oficjalne zapytanie do Centralnej Komisji Egzaminacyjnej. Poniżej publikujemy odpowiedź, którą otrzymaliśmy:
Hochland SPONSOREM SŁODKIEJ POLSKI
Hochland Polska został sponsorem reprezentacji Piłki Nożnej Dzieci z Cukrzycą „Słodka Polska”. Przedstawiamy rozmowę z Piotrem Knauerem – Prezesem Zarządu Hochland Polska właśnie na ten temat.
Zdecydowaliście się Państwo objąć swoją pomocą Słodką Polskę, czyli Reprezentację Polski Dzieci z Cukrzycą. Skąd wziął się pomysł na taką właśnie współpracę?
Zaczęło się od tego, że mój kolega w zarządzie firmy przyszedł do mnie, opowiadał o „Cukierasach” i tej unikalnej koncepcji zaangażowania dzieci, chorujących na cukrzycę, w aktywne uprawianie sportu. No i zaproponował, abyśmy nawiązali współpracę. Dostajemy, rzecz jasna, dość dużo różnych zapytań o pomoc i sponsorowanie od najrozmaitszych osób i różnych organizacji – zawsze trudno jest wybrać. Koncepcja „Cukierasów” przekonała nas nie tylko swoim szczytnym celem aby wzbogacić życie dzieciaków, które codziennie walczą z ciężką chorobą. Przekonała również tym mocnym impulsem do działania dla innych ludzi, cierpiących na choroby lub niesprawność – wstań, żyj, graj. Potrafisz!
A poza tym zrobiło na nas wrażenie to, jak bardzo w tej organizacji angażują się sami rodzice, jak ogromna jest inicjatywa z ich strony – nie znają przeszkód w organizacji turniejów i wyjazdów na mecze dla swoje „słodkiej” drużyny. Wspieranie takich organizacji, to zaszczyt i obowiązek dla nas jako firmy rodzinnej firmy. Dlatego też współpraca z Fundacją dla Dzieci z Cukrzycą, pod patronatem której występuje „Słodka Polska” nie ogranicza się do jednorazowej pomocy, chcemy być stałym partnerem i aktywnie uczestniczyć w działalności organizacji, np. organizując turnieje z drużynami dzieci z Kaźmierza lub Węgrowa, gdzie mieszczą się nasze zakłady produkcyjne. Przy okazji chętnie pokażemy młodym piłkarzom, jak i z czego produkuje się ser.
„Słodka Polska” pojedzie w 2021 roku do Heimenkirch, podczas wizyty w Bawarii zagra m.in. z rówieśnikami z FC Bayern Monachium.
Bardzo nas to cieszy, że „Cukierasy” nie tylko spotkają się w Monachium z Robertem Lewandowskim, co na pewno jest marzeniem każdego młodego i nie tylko młodego piłkarza, ale że pojadą również do tej części Bawarii, gdzie mieści się centrala firmy Hochland, do pięknego miasteczka Heimenkirch, malowniczo położonego u podnóża Alp. Zobaczymy, jak sobie poradzą z reprezentacjami rówieśników z Heimenkirch lub Schongau! Będziemy im kibicować!
Czy zobaczymy Pana na jednym ze spotkań Słodkiej Polski?
Z pewnością się wybiorę na jeden lub nawet kilka meczy, bardzo lubię piłkę nożną - sam kiedyś sporo grałem. Kiedy zorganizujemy mecze w Kaźmierzu lub Węgrowie – to będzie mój obowiązek! A gdyby się jeszcze udało zorganizować mecz z moim klubem „domowym”, Union Berlin, to bym się tym bardziej postarał dostać się blisko murawy i kibicować – w tym wypadku obu drużynom!
Hochland działa na polskim rynku od ponad 25 lat, do portfela marek należą najpopularniejsze sery: Hochland, Almette, Valbon. Produkuje w Polsce w dwóch fabrykach: w Kaźmierzu i Węgrowie.