co

nowego?

ZMIANY SKÓRNE w wyniku stosowaniu pomp/sensorów.Trójmiasto, okolice oraz wszyscy zainteresowani! Jeśli problem zmian skórnych wywołanych przez w/w urządzenia medyczne dotyczy Twojego dziecka możesz skorzystać z bezpłatnego poszerzenia diagnostyki w tym kierunku!ANDRZEJKI 2022Wirtualna Konferencja z okazji Światowego Dnia Cukrzycy już 19 listopada!Zapraszamy na 3. Wirtualną Konferencją mojacukrzyca.org. W tym roku organizatorzy nawiązują do oficjalnego hasła Światowego Dnia Cukrzycy - "Edukacja chroni nasze jutro".Świąteczne spotkanie i stroików dłubanie SZCZECINŚwiatowy Dzień Cukrzycy 2022 - Edukacja chroni nasze jutroJak co roku, 14 listopada przypada Światowy Dzień Cukrzycy. W 2022 roku obchodzimy go pod hasłem "Edukacja społeczna w obszarze cukrzycy dla ochrony jutra"."DIAGNOZA ... I CO DALEJ ?" - nasz poradnikJesteś RODZICEM dziecka ze świeżo zdiagnozowaną CUKRZYCĄ TYPU 1? Nie wiesz, jak się odnaleźć w nowej rzeczywistości? Przygotowaliśmy poradnik, który pomoże odnaleźć się w cukrzycowej rzeczywistości. "Diagnoza… i co dalej?" Zapraszamy do lektury!Obchody Światowego Dnia Cukrzycy 2022. Debata i premiera naszej broszuryZ okazji nadchodzącego Światowego Dnia Cukrzycy, już 9 listopada w Warszawie odbędzie się debata organizowana przez Polskie Towarzystwo Diabetologiczne. Miło nam poinformować, że nie zabraknie tam także nas, a podczas debaty oficjalnie zaprezentujemy naszą broszurę "Diagnoza i co dalej...?"Zmiany w refundacji sensorów od 01.01.2023 rokuW związku ze zmianami w refundacji sensorów przedstawiamy podstawowe informacje na ten temat.

Hochland SPONSOREM SŁODKIEJ POLSKI

Hochland Polska został sponsorem reprezentacji Piłki Nożnej Dzieci z Cukrzycą „Słodka Polska”. Przedstawiamy rozmowę z Piotrem Knauerem – Prezesem Zarządu Hochland Polska właśnie na ten temat.

 

Zdecydowaliście się Państwo objąć swoją pomocą Słodką Polskę, czyli Reprezentację Polski Dzieci z Cukrzycą. Skąd wziął się pomysł na taką właśnie współpracę?

Zaczęło się od tego, że mój kolega w zarządzie firmy przyszedł do mnie, opowiadał o „Cukierasach” i tej unikalnej koncepcji zaangażowania dzieci, chorujących na cukrzycę, w aktywne uprawianie sportu. No i zaproponował, abyśmy nawiązali współpracę. Dostajemy, rzecz jasna, dość dużo różnych zapytań o pomoc i sponsorowanie od najrozmaitszych osób i różnych organizacji – zawsze trudno jest wybrać. Koncepcja „Cukierasów”  przekonała nas nie tylko swoim szczytnym celem aby wzbogacić życie dzieciaków, które codziennie walczą z ciężką chorobą. Przekonała również tym mocnym impulsem do działania dla innych ludzi, cierpiących na choroby lub niesprawność – wstań, żyj, graj. Potrafisz!

A poza tym zrobiło na nas wrażenie to, jak bardzo w tej organizacji angażują się sami rodzice, jak ogromna jest inicjatywa z ich strony – nie znają przeszkód w organizacji turniejów i wyjazdów na mecze dla swoje „słodkiej” drużyny. Wspieranie takich organizacji, to zaszczyt i obowiązek dla nas jako firmy rodzinnej firmy. Dlatego też współpraca z Fundacją dla Dzieci z Cukrzycą, pod patronatem której występuje „Słodka Polska” nie ogranicza się do jednorazowej pomocy, chcemy być stałym partnerem i aktywnie uczestniczyć w działalności organizacji, np. organizując turnieje z drużynami dzieci z Kaźmierza lub Węgrowa, gdzie mieszczą się nasze zakłady produkcyjne. Przy okazji chętnie pokażemy młodym piłkarzom, jak i z czego produkuje się ser.

„Słodka Polska” pojedzie w 2021 roku do Heimenkirch, podczas wizyty w Bawarii zagra m.in. z rówieśnikami z FC Bayern Monachium.

Bardzo nas to cieszy, że „Cukierasy” nie tylko spotkają się w Monachium z Robertem Lewandowskim, co na pewno jest marzeniem każdego młodego i nie tylko młodego piłkarza, ale że pojadą również do tej części Bawarii, gdzie mieści się centrala firmy Hochland, do pięknego miasteczka Heimenkirch, malowniczo położonego u podnóża Alp. Zobaczymy, jak sobie poradzą z reprezentacjami rówieśników z Heimenkirch lub Schongau! Będziemy im kibicować!

 Czy zobaczymy Pana na jednym ze spotkań Słodkiej Polski?

 Z pewnością się wybiorę na jeden lub nawet kilka meczy, bardzo lubię piłkę nożną - sam kiedyś sporo grałem. Kiedy zorganizujemy mecze w Kaźmierzu lub Węgrowie – to będzie mój obowiązek! A gdyby się jeszcze udało zorganizować mecz z moim klubem „domowym”, Union Berlin, to bym się tym bardziej postarał dostać się blisko murawy i kibicować – w tym wypadku obu drużynom!

 

Hochland działa na polskim rynku od ponad 25 lat, do portfela marek należą najpopularniejsze sery: Hochland, Almette, Valbon. Produkuje w Polsce w dwóch fabrykach: w Kaźmierzu i Węgrowie.