co

nowego?

WebinariumSerdecznie zapraszamy na webinarium „Jak zostać wzorowym pacjentem ?Czyli garść porad, jak się dobrze przygotować do wizyty (teleporady) u diabetologa ?” Termin: 7 grudnia, godz. 19:00Kolejne zgrupowanie Słodkiej PolskiW niedzielę 29 listopada Słodka POLSKA U13 zagrała mecze kontrolne, będące przygotowaniem do styczniowego turnieju Ślęza CUP.15 Bieg „Policz się z cukrzycą”Już wkrótce 29 Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a co za tym idzie, także 15 Bieg „Policz się z cukrzycą”, który tym razem odbędzie się w formie wirtualnej.PodziękowaniaChcieliśmy wyrazić wdzięczność wobec firmy ST Print https://stojakitekturowe.pl/ , która wspomogła nas darowizną. W tym szczególnym czasie pamięć o potrzebujących jest na wagę złota! Wspierajmy się, zarażajmy optymizmem i wiarą w lepsze jutro.GWIAZDKA Z FUNDACJĄZapraszamy na GWIAZDKOWE WARSZTATY online już 12.12.2020.Świąteczne Show "Gwiazdy na Gwiazdkę"POZNAJMY SWOJE ZAINTERESOWANIA i TALENTY POCHWALMY SIĘ NIMI !!! Weź udział w ŚWIĄTECZNYM SHOW "GWIAZDY NA GWIAZDKĘ"Dzień otwarty z Fundacją dla Dzieci z Cukrzycą! Spotkajmy się ONLINE - 13.11. godz. 19:00Pierwsze takie spotkanie ONLINE: Dzień otwarty z Fundacją dla Dzieci z Cukrzycą!ŚWIATOWY DZIEŃ CUKRZYCY 2020 - konferencja 4.11Już 4 listopada o godzinie 11, z okazji corocznych obchodów Światowego Dnia Cukrzycy zapraszamy do udziału w debacie online, w której weźmiemy udział!

Hochland SPONSOREM SŁODKIEJ POLSKI

Hochland Polska został sponsorem reprezentacji Piłki Nożnej Dzieci z Cukrzycą „Słodka Polska”. Przedstawiamy rozmowę z Piotrem Knauerem – Prezesem Zarządu Hochland Polska właśnie na ten temat.

 

Zdecydowaliście się Państwo objąć swoją pomocą Słodką Polskę, czyli Reprezentację Polski Dzieci z Cukrzycą. Skąd wziął się pomysł na taką właśnie współpracę?

Zaczęło się od tego, że mój kolega w zarządzie firmy przyszedł do mnie, opowiadał o „Cukierasach” i tej unikalnej koncepcji zaangażowania dzieci, chorujących na cukrzycę, w aktywne uprawianie sportu. No i zaproponował, abyśmy nawiązali współpracę. Dostajemy, rzecz jasna, dość dużo różnych zapytań o pomoc i sponsorowanie od najrozmaitszych osób i różnych organizacji – zawsze trudno jest wybrać. Koncepcja „Cukierasów”  przekonała nas nie tylko swoim szczytnym celem aby wzbogacić życie dzieciaków, które codziennie walczą z ciężką chorobą. Przekonała również tym mocnym impulsem do działania dla innych ludzi, cierpiących na choroby lub niesprawność – wstań, żyj, graj. Potrafisz!

A poza tym zrobiło na nas wrażenie to, jak bardzo w tej organizacji angażują się sami rodzice, jak ogromna jest inicjatywa z ich strony – nie znają przeszkód w organizacji turniejów i wyjazdów na mecze dla swoje „słodkiej” drużyny. Wspieranie takich organizacji, to zaszczyt i obowiązek dla nas jako firmy rodzinnej firmy. Dlatego też współpraca z Fundacją dla Dzieci z Cukrzycą, pod patronatem której występuje „Słodka Polska” nie ogranicza się do jednorazowej pomocy, chcemy być stałym partnerem i aktywnie uczestniczyć w działalności organizacji, np. organizując turnieje z drużynami dzieci z Kaźmierza lub Węgrowa, gdzie mieszczą się nasze zakłady produkcyjne. Przy okazji chętnie pokażemy młodym piłkarzom, jak i z czego produkuje się ser.

„Słodka Polska” pojedzie w 2021 roku do Heimenkirch, podczas wizyty w Bawarii zagra m.in. z rówieśnikami z FC Bayern Monachium.

Bardzo nas to cieszy, że „Cukierasy” nie tylko spotkają się w Monachium z Robertem Lewandowskim, co na pewno jest marzeniem każdego młodego i nie tylko młodego piłkarza, ale że pojadą również do tej części Bawarii, gdzie mieści się centrala firmy Hochland, do pięknego miasteczka Heimenkirch, malowniczo położonego u podnóża Alp. Zobaczymy, jak sobie poradzą z reprezentacjami rówieśników z Heimenkirch lub Schongau! Będziemy im kibicować!

 Czy zobaczymy Pana na jednym ze spotkań Słodkiej Polski?

 Z pewnością się wybiorę na jeden lub nawet kilka meczy, bardzo lubię piłkę nożną - sam kiedyś sporo grałem. Kiedy zorganizujemy mecze w Kaźmierzu lub Węgrowie – to będzie mój obowiązek! A gdyby się jeszcze udało zorganizować mecz z moim klubem „domowym”, Union Berlin, to bym się tym bardziej postarał dostać się blisko murawy i kibicować – w tym wypadku obu drużynom!

 

Hochland działa na polskim rynku od ponad 25 lat, do portfela marek należą najpopularniejsze sery: Hochland, Almette, Valbon. Produkuje w Polsce w dwóch fabrykach: w Kaźmierzu i Węgrowie.