co

nowego?

ZMIANY SKÓRNE w wyniku stosowaniu pomp/sensorów.Trójmiasto, okolice oraz wszyscy zainteresowani! Jeśli problem zmian skórnych wywołanych przez w/w urządzenia medyczne dotyczy Twojego dziecka możesz skorzystać z bezpłatnego poszerzenia diagnostyki w tym kierunku!ANDRZEJKI 2022Wirtualna Konferencja z okazji Światowego Dnia Cukrzycy już 19 listopada!Zapraszamy na 3. Wirtualną Konferencją mojacukrzyca.org. W tym roku organizatorzy nawiązują do oficjalnego hasła Światowego Dnia Cukrzycy - "Edukacja chroni nasze jutro".Świąteczne spotkanie i stroików dłubanie SZCZECINŚwiatowy Dzień Cukrzycy 2022 - Edukacja chroni nasze jutroJak co roku, 14 listopada przypada Światowy Dzień Cukrzycy. W 2022 roku obchodzimy go pod hasłem "Edukacja społeczna w obszarze cukrzycy dla ochrony jutra"."DIAGNOZA ... I CO DALEJ ?" - nasz poradnikJesteś RODZICEM dziecka ze świeżo zdiagnozowaną CUKRZYCĄ TYPU 1? Nie wiesz, jak się odnaleźć w nowej rzeczywistości? Przygotowaliśmy poradnik, który pomoże odnaleźć się w cukrzycowej rzeczywistości. "Diagnoza… i co dalej?" Zapraszamy do lektury!Obchody Światowego Dnia Cukrzycy 2022. Debata i premiera naszej broszuryZ okazji nadchodzącego Światowego Dnia Cukrzycy, już 9 listopada w Warszawie odbędzie się debata organizowana przez Polskie Towarzystwo Diabetologiczne. Miło nam poinformować, że nie zabraknie tam także nas, a podczas debaty oficjalnie zaprezentujemy naszą broszurę "Diagnoza i co dalej...?"Zmiany w refundacji sensorów od 01.01.2023 rokuW związku ze zmianami w refundacji sensorów przedstawiamy podstawowe informacje na ten temat.

WAŻNA INFORMACJA DLA UŻYTKOWNIKÓW FREESTYLE LIBRE

Komunikat firmy Abbott dotyczący problemów z ciągłością sprzedaży FreeStyle Libre:

Szybko rosnący popyt na system FreeStyle Libre w połączeniu z wcześniejszym niż oczekiwano dopuszczeniem do obrotu i objęciem refundacją w wielu krajach doprowadził do opóźnień wysyłek do niektórych klientów, którzy dokonali zakupu w sklepie internetowym.

Zdajemy sobie sprawę z tego, że takie opóźnienie jest niedopuszczalne i dlatego chcielibyśmy Państwa najmocniej przeprosić za wynikłe niedogodności. Również dla nas taka sytuacja jest nie do zaakceptowania. W tym czasie koncentrujemy się na zapewnieniu dostępu naszym obecnym klientom, dlatego też wdrożyliśmy następujące środki zaradcze:

  • Do dnia 1 lipca wstrzymujemy przyjmowanie zamówień od nowych klientów.
  • Obecni klienci będą mogli zamówić co 25 dni maksymalnie 2 sensory w ramach jednej wysyłki.
  • Dążymy do zwiększenia naszych zdolności produkcyjnych,  latem powinniśmy rozwiązać problem opóźnionych dostaw. Rozpoczęliśmy również budowę dodatkowego zakładu produkcyjnego, aby zapewnić dalszy wzrost liczby produkowanych sensorów.

 

Jako wyraz naszej wdzięczności za Państwa wsparcie w tym trudnym okresie pragniemy zaoferować naszym obecnym klientom darmową dostawę zamówień do momentu rozwiązania problemu opóźnień. Do tego czasu będziemy na bieżąco przesyłać Państwu nowe informacje.